Vitamin C Shaklee Terbaik dan Termurah Di Pasaran

Vitamin C adalah antara sumber yang biasa di beli oleh isi rumah. Sumber Vitamin C memang mudah untuk di cari. Kalau dalam rumah tu biasa la kan ada Sunquick. Lagi-lagi budak-budak kecik pantang betul dengan Sunquick itu aje lah yang nak diminum pagi petang malam. Buah oren pun nak Sunquick gak serba serbi ber Sunquick. Tapi tak kesah la kan sebab vitamin C tu bagus. Cuma perlu ada sedikit pengawalan lah. Sebabnya gula je lebih dari oren nye tu. Untuk mak bapak dengan abang-abang, kakak-kakak yang dah dewasa ni, setakat minum Sunquick tu memang tak cukup la. Orang dewasa kenalah makan yang tablet punya baru power sikit. Banyak je jenis vitamin C yang jual kat farmasi tapi kena pandai pilih la sebab ada yang sintetik punya.  Nak lagi senang beli je Vitamin C Shaklee dari saya kan? kan? Hehehe…:mrgreen:

>

Vitamin C Shaklee

<

Mungkin ada yang rasa tak perlu vitamin C sebab dah cukup katanya. Tapi sebelum tu mari kite tengok dulu simptom-simptom kekurangan vitamin C seperti di bawah:

  • Cepat rasa tertekan
  • Cepat dan selalu rasa lemah dan keletihan
  • Luka lambat baik
  • Sering dapat selsema
  • Nampak muka kusam tak awet muda walaupun masih muda
  • Senang kena ulser
  • Sering demam (lemah antibodi)
  • Gusi berdarah
  • Sendi sakit walaupun masih muda
  • Ada tanda lebam-lebam pada badan
  • Yang kurus susah nak naik berat dan keletihan seperti orang sakit

 <

Sekarang mari kita lihat pula kebaikan-kebaikan Vitamin C pula dan kenapa kita perlu pastikan sumber vitamin C cukup dalam badan kita.

  • Membantu pengeluaran kolagen semulajadi dalam badan manusia dalam pencegahan penuaan sebelum masanya.
  • Mempercepatkan penyembuhan luka
  • Anti oksidan yang mampu memerangi kanser
  • Elak daripada pembekuan darah
  • Mengeluarkan hormon anti stress
  • Menguatkan dan menyihatan gigi dan gusi
  • Mencegah aterosklerosis (info di carian Google)
  • Tahap kolestrol dan tekanan darah tinggi boleh dikurangkan
  • Sangat efektif dalam melidungi dari jangkitan selsema dan alergi
  • Menguatkan antibodi
  • Menolong badan kita menyerap zat besi
  • Memainkan peranan penting dalam menghasilkan hemoglobin dan sel darah merah (berguna untuk rawatan anemia)
  • Merawat jangkitan saluran kencing
  • Dan banyak lagi (saya hanya nyatakan yang utama)

>

 <

Vitamin C Shaklee adalah jenis sustained released iaitu zat vitamin yang dilepaskan secara perlahan dalam masa 12 jam. Ini memberi tubuh kita sumber vitamin C yang berterusan. Vitamin C sangat di syorkan kepada.

  • Perokok (untuk memperbaiki tisu)
  • Pengambil pil perancang (kerana pil perancang menyerap zat vitamin dalam tubuh)
  • Yang mahu kulit cantik dan gebu serta yang mempunyai masalah jerawat
  • Yang mengalami alergi dan eczema
  • Sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan kebaikan vitamin C

>

<

Mari kita lihat testimoni-testimoni pengguna Vitamin C Shaklee 500 mg Sustained Release ni. Biasanya diorang ni combine Vitamin C Shaklee ni dengan vitamin-vitamin lain untuk boostkan effectnya. Vitamin C Shaklee biasanya ada dalam set-set berikut:

  1. Set Ibu Bersalin
  2. Set Ibu Menyusu
  3. Set Resdung / Alahan / Allergik
  4. Set Kecantikan Kulit

>

 

>

>

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

<

1001 Sebab Kenapa Anda Wajib Jadi Ahli Shaklee

>

>

Nama: Mama Iman @ Farha @ IbuCergas

Emel: ibucergas@gmail.com

Phone/message/wassap: 013-3355598

<

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

 

Daftar ahli Shaklee

>

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge