Shaklee Collagen Powder Merupakan Produk Collagen Terbaik

Mengapa Shaklee Collagen Powder Adalah Produk Collagen Terbaik?

Ia terdiri daripada Shaklee RSS (red snapper scale) atau pun dipanggail sebagai sisik ikan merah. Kajian telah membuktikan bahawa  Shaklee Collagen Powder terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah serta menghilangkan kedutan. Hanya selepas penggunaan selama 8 minggu sahaja, kulit menjadi lebih baik, anjal, gebu dan cantik!

Saya ingin kongsikan cerita bagaimana wanita ini kekalkan keanjalan kulit beliau dengan Shaklee Collagen Powder. Shaklee Collagen powdder menjadi amalan beliau sehari-hari sangat-sangat membantu beliau mengurangkan parut jerawat yang 7 tahun beliau deritai akibat tersalah pilih product sebarangan di pasaran. Hati-hati memilih product, sebab kecantikan itu mahal harganya. Kesihatan kulit juga amat mahal harganya. Kita nak guna tubuh kita lama, sepanjang hayat. Saksikan pengalaman beliau.

 

Jadi, apakah pulak kesan dan faedah pengambilan Shaklee Collagen Powder ni?

Kesan dan Faedah Shaklee Collagen Powder

  1. Melembabkan kulit sehingga 90%
  2. Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
  3. Meningkatkan penampilan keseluruhan sehingga 71%
  4. Melembutkian dan melicinkan kulit sehingga 69%
  5. Mengekalkan mekap anda sehingga 60%
  6. Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
  7. Menebalkan rambut sehingga 54%
  8. Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
  9. Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%
Tua atau muda, yang membezakan adalah kandungan collagen dalam kulit kita
>
>

Cara Untuk  Mengekalkan Keanjalan Kulit dan Menjaga Collagen Sedia Ada

Setiap orang ada collagen semulajdi dalam diri. Baby memang ada banyak sangat Collagen dalam badan dia. Sebab itulah montel dan anjal mulus jek kulit diorang. Tua atau muda kita ni, bezanya cumalah kandungan collagen dalam tubuh kita. Sepanjang dari lahir hingga umur 25 tahun, tubuh kita ada maksimum collagen dan apabila mencapai umur 25 tahun, collagen ini mula menyusut. Sebab itulah kita kena jaga kandungan kolagen kita dari awal lagi. Sebagai contoh mudah, merokok dan banyak terdedah dengan cahaya matahari sebenarnya adaah musuh ketat kepada collagen dalam tubuh badan kita dan menyebabkan kita cepat menjadi tua. Tidur yang tak cukup juga akan menyebabkan elastik kulit dan collagen dalam kulit kita cepat menyusut. Shaklee Collagen Powder adalah salah satu cara untuk mengekalkan kolagen dalam badan kita.
Shaklee Collagen Powder
Shaklee Collagen Powder

Diet Yang Sihat Amat Penting Untuk Pembentukan Kolagen

Seterusnya, diet yang sihat amat penting untuk merangsang embali kolagen. Terutamanya antioksidan seperti Vitamin C dan Vitamin E. Lebih-lebih lagi dari buah-buahan dan sayur-sayuran. Buah dan sayur yang berwarna cerah dan terang seperti tomato, Oren, dan Limau Gedang semua ni mengandungi Lycopene yang sangat-sangat membantu mengurangkan kesan pengurangan kolagen akibat penuaan. Buah-buah macam berries (strawberries, blueberries, blackberries) pulak kaya dengan Vitamin C – yang merupakan komponen utama yang menyokong penghasilan semulajadi Collagen dalam badan.
Sayur-sayuran hijau pulak, membekalkan glucosinolates kepada kulit yang sangat-sangat membantu melawan sel radical bebas yang boleh merosakkan kulit dan menyerang collagen. Asid lemak baik seperti minyak ikan yang kaya dengan omega-3 ataupun dikenali sebagai eicosapentanoic acid atau EPA, sangat bagus untuk kulit terutama kulit bermasalah seperti jerawat kerana ia mengandungi sifat anti radang dan anti bengkak. Oleh itu ia sangat bagus untuk penyembuhan kulit. Elakkan banyak mengambil makanan yang kaya dengan kanji dan juga gula, kerana menyumbang kepada kulit bermasalah, melambatkan penyembuhan kulit dan makanan kepada radikal bebas yang berbahaya.
JK Niaga Beli Sekarang

Ingin tahu lebih lanjut tentang Shaklee Collagen Powder? Hubungi dengan kadar segera untuk sesuatu yang istimewa… :mrgreen:

 

Set kulit Cantik, Gebu dan Leih Putih

>

>

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

<

1001 Sebab Kenapa Anda Wajib Jadi Ahli Shaklee

>

>

Nama: Mama Iman @ Farha @ IbuCergas

Emel: ibucergas@gmail.com

Phone/message/wassap: 013-3355598

<

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

 

Daftar ahli Shaklee

>

 

16 comments

    1. Bila dah cantik, boleh maintainkan dengan pengambilan vitamin c dan protein. Serta makanan2 yang memba tu mengekalkan collagen.

      Saya dah pm ya 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge