Rawatan dan Ubat Sakit Sendi dan Lutut

Saya pasti ramai sangat yang mencari ubat sakit sendi dan dan ubat sakit lutut. Sakit lutut atau juga sering dipanggil sakit sendi boleh dialami oleh semua peringkat usia. Namun biasanya terjadi pada yang dah berusia dan juga yang mengalami masalah berat badan berlebihan.  Bila dah sakit lutut banyak kerja-kerja yang susah nak dibuat. Nak jalan pun dah sakit apatah lagi buat kerja kan? Biasa kita lihat orang yang mempunyai masalah sakit lutut dan sendi ni akan mengalami kesukaran bila nak turun naik tangga, mencangkung dan juga solat. Kadangkala sakit lutut dan sendi ni juga terjadi bila kita pernah mengalami kecederaan ketika bersukan atau selepas mengalami kemalangan. Ada yang menanggung seumur hidup kesan sakit tu. Masalahnya ramai yang tak tahu sebenarnya ada rawatan kepada sakit lutut dan sendi ni dengan mengambil beberapa jenis supplemen.

>

Pernah dengar Shaklee Advanced Joint Health Tablet? Produk ini adalah dari kombinasi beberapa bahan yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan membantu menjadikan sendi berfungsi dengan baik. Ia di formulasi dengan ekstrak unik Boswellia aktif, ekstrak jagung dan juga nutrien-nutrien penting yang lain iaitu zink, tembaga, mangan dan vitamin C yang memberi bertindak balas dengan pantas bagi membaiki kerosakan sendi.  Shaklee Advanced Joint Health adalah 100% daripada bahan semulajadi dan selamat digunakan tanpa sebarang kesan sampingan.

ubat sakit sendi dan lutut

ubat sakit lutut dan sendi

ubat sakit lutut dan sendi

Ok, terdapat 3 cara Advanced Joint Health memberi manfaat kepada sendi;

  • Ekstrak Boswellia dapat memberi keselesaan sendiri dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak ini biasa digunakan untuk perubatan Ayuveda yang menyokong kepada kesihatan sendi sejak zaman dahulu lagi. Bahan aktif esktrak Boswellia yang utama adalah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
  • Ekstrak jagung pula berfungsi sebagai ‘kusyen’ bagi membantu mengekalkan tulang rawan. Ia juga menghasilkan glukosamina yang bertindak sebagai sokongan keapda kusyen sendir dan dapat memelihara tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama untuk membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.  Boleh ditemui dalam tendon dan ligamen.
  • Nutrien-nutrien lain iaitu zink, tembaga, mangan dan vitamin C dapat memelihara penyambung tisu dan memberi nutrien tambahan untuk kolagen semulajadi dalam bada n serta komponen tisu penyambung yang lain.  Berfungsi untuk memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.

 >

Mari kita lihat pula 10 kelebihan dan kebaikan AJHT sebagai ubat sakit sendi dan lutut!

  1. Sokong ketakselasaan sendir
  2. Dapat mengekalkan tulang rawan
  3. Memelihara tisu penyambung
  4. Memberi kelancaran dalam pergerakan harian
  5. Menghalang kerosakan tulang rawan hasil daripada pembentukan bahan kimia
  6. Anti-radang semulajadi
  7. 100% menggunakan bahan semulajadi
  8. Struktur sendiri menjadi lebih kuat
  9. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan dan juga membekalkan glukosamina (ini penting untuk binaan tulang rawan). Lendir akan terhasil bagi melicinkan
  10. Mujarab dan berkesan seawal 5 hari!

 

ubat sakit sendi dan lutut

Untuk mendapat kesan yang lebih baik, dicadangkan agar ambil sekali Ostemarix dan juga OmegaGuard.

>

Fungsi OmegaGuard
Bertindak sebagai anti-radang, dapat menurunkan paras kolestrol dan juga dapat menjaga kesihata jantung

Fungsi Ostematrix
Ia adalah supplemen untuk kalsium. Memberi kekuatan pada tulang, mengelakkan kejang. Jika tak minum susu, ostematrix lah jawapannye. Jom tengok testimonial di bawah ni :mrgreen:

>

ubat sakit sendi dan lutut

>

ubat sakit lutut dan sendi

>

ubat sakit lutut dan sendi

>

ubat sakit lutut dan sendi

>

ubat sakit lutut dan sendi

>

ubat sakit sendi dan lutut

>

ubat sakit sendi dan lutut

 >

Sooo…. apa tunggu lagi, mari kita beli supplemen untuk mengekalkan kesihatan tubuh badan, insyaAllah.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

<

1001 Sebab Kenapa Anda Wajib Jadi Ahli Shaklee

>

>

Nama: Mama Iman @ Farha @ IbuCergas

Emel: ibucergas@gmail.com

Phone/message/wassap: 013-3355598

<

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge