Promosi Gempak Shaklee Collagen Powder! Memang Produk Hot Shaklee Terikini!

Hah! Selalu cakap produk Shaklee Collagen Powder ni mahal sangat lah, tak mampulah. Ni haaa….bulan December ni memang gila-gila gempak punya promosi Shaklee Collagen Powder tau!!

 

RETAIL PRICE = RM 298 Postage RM10

>

Malah, kalau nak lagi jimat, 

BUY 6 FREE 1 !!!

>

So, apa lagi, pakai tong2 dengan kawan-kawan sekalian, kongsi2 duit 7 orang, dapatkan Shaklee Collagen Powder dengan harga runtuh ini!!

Jom tengok pulak testimonial pelanggan Shaklee Collagen Powder!

Oleh kerana gambar terlalu kecil, saya tulis kembali seperti di bawah

Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih..

 Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2.Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun (salam perkenalan.. Sy mama 3anak kecil :P. ramai plak dok pm sy panggil kakak…segan hikhik).Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini.
So, memang tidak ragu-ragu lagi Shaklee Collagen Powder, berfungsi sebagai Collagen terbaik untuk kulit anda. Cubalah rasakan perbezaannya! Info lanjut tentang Shaklee Collagen Powder boleh di didapati di link di bawah ni.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

Nama: Mama Iman @ IbuCergas; ID Shaklee: 854292; Emel: ibucergas@gmail.com; Phone:  013-3355598

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge