Set Vitamin Untuk Lelaki

Set Vitamin Untuk Lelaki

Kebanyakan lelaki memang tak berapa memikirkan sangat pasal vitamin dan supplemen. Kalau ada pon, tak ramai. Dan hakikatnya memang lebih ramai yang sanggup berhabis duit untuk rokok, berbanding memilih makanan sihat dan vitamin untuk kesihatan jangka masa panjang. Namun, memang sangat patut dipuji lelaki yang memang jaga kesihatan, tak merokok dan juga makan makanan yang sihat. Kebanyakan lelaki yang tak

Baca Selanjutnya Klik Sini..
Tips Kesuburan Lelaki Dengan Shaklee

Tips Kesuburan Lelaki Dengan Shaklee

Berikut adalah 4 tips kesuburan lelaki penting untuk meningkatkan kesuburan lelaki. < Tips # 1 Berhenti Merokok Yang ni memang ramailah lelaki memang susah sangat nak berhenti kan. Hehe. So diharapkan jika ada masalah untuk mendapatkan anak tu, bawak-bawaklah berhenti merokok ya. Sebab merokok sememangnya menjejaskan kesuburan anda. Seriously. Dah banyak kajian dijalankan terhadap sperma seorang lelaki yang merokok. Didapati

Baca Selanjutnya Klik Sini..
Set Kesuburan Lelaki | Vitamin Cinta Kegilaan Suami

Set Kesuburan Lelaki | Vitamin Cinta Kegilaan Suami

Heheheehehe.. harini saya nak bercerita tentang vitamin yang menjadi kegilaan dan ketagihan para suami – Set Kesuburan Lelaki. Agak sensored sikit. Hanya sesuai dibaca oleh mereka-mereka yang sudah berkahwin sahaja ya  Oh sesuai juga untuk bakal-bakal suami yang baru sahaja nak mendirikan rumah tangga. Muahahah . Malah, amatlah digalakkan untuk pasangan-pasangan yang mengidamkan cahaya mata setelah lama berkahwin tapi masih belum dianugerahkan

Baca Selanjutnya Klik Sini..
Vitamin Untuk Lelaki – Apa Lelaki Perlu Tau?

Vitamin Untuk Lelaki – Apa Lelaki Perlu Tau?

Asyik bercerita  tentang Vitamin Untuk Ibu Bersalin lah, Vitamin Untuk Ibu Menyusu lah, Vitamin Untuk Wanita lah, sampai terlupa bahawa lelaki pun manusia jugak. Lelaki pun makan jugak, lelaki pun perlu nutrisi jugak. Asyik-asyik kite jek nak sihat kan? Lupe yang sang suami hero kite tu pon perlu kuat juga.  Barulah boleh melindungi kita nanti. Hohoh. Tapi memang tersangat lah super

Baca Selanjutnya Klik Sini..
error: Content is protected !!