Vitamin Untuk Berhenti Merokok

Faedah Berhenti Merokok, 20 Minit Pon Dah Nampak Kesan Baik

Hah bestkan. Dalam 20 minit pon tanpa sedar sebenarnya memang dah ada side effect yang bagus tak merokok ni. Tahu tak berapa lama nicotine akan berada dalam badan perokok? Jenis nicotine withdrawal macam mana pulak ada dalam badan perokok? Withdrawal ni bermaksud tindakan badan kita nak keluarkan sesuatu dari badan. Secara fitrahnya badan kita ni …

Faedah Berhenti Merokok, 20 Minit Pon Dah Nampak Kesan BaikRead More »

Vitamin Untuk Berhenti Merokok

Vitamin Untuk Berhenti Merokok, Tanpa Menyebabkan Rasa Lapar

Kai ni saya nak perkenalkan Vitamin Untuk Berhenti Merokok, Tanpa Menyebabkan Rasa Lapar. Disebabkan harga rokok dan pon meningkat (lagi), bawak-bawaklah berhenti merokok tu ya. Hehehe. Bayangkanlah setiap tahun orang yang mati akibat kesan rokok jauh lebih banyak berbanding pesakit AIDS, alcohol addict, penagih dadah, kemalangan kereta, bunuh diri dan macam-macam kemalangan jiwa yang lain tau!! …

Vitamin Untuk Berhenti Merokok, Tanpa Menyebabkan Rasa LaparRead More »

Cara Berhenti Merokok Dengan Antioksidan

Tengoklah video ni sebleum apa-apapun. Rasanya siapa yang tengok video ni pun memang ngeri ah takkan berani merokok. Gila apa tengok paru-paru yang tak berupaya mengapam oksigen tu. Nauzubillah. Masih sanggup merokok lagi? Jom kita tengok cara berhenti merokok dengan Shaklee. > Antioksidan Terbaik Untuk Paru-paru Sememangnya paru-paru kita sentiasa terdedah kepada kehadiran radikal bebas. …

Cara Berhenti Merokok Dengan AntioksidanRead More »

Mengurangkan Ketagihan Rokok Dengan Vivix Shaklee

Vivix antioksidan yang boleh mengurangkan ketagihan rokok > Cool ke merokok? Macho ke? Macam mana pun permulaan kisah ketagihan merokok anda, tentu sahaja terlintas di fikiran anda untuk berhenti merokok punyalah. Memang banyak statistik menunjukkan 90% daripada perokok sememangnya nak keluar dari ketagihan merokok ni. Mana taknya, merokok dah memang terang-terang membahayakan paru-paru, mengganggu tidur, …

Mengurangkan Ketagihan Rokok Dengan Vivix ShakleeRead More »

error: Content is protected !!