Cara Untuk Cantik Yang Murah!! Tapi??

Huh, banyak betul persaingan produk kecantikan melambak-lambak di pasaran. Tapi berhati-hati ya. Elakkan mencari produk yang tak tahu mana asal-usulnya. Fakta nutrisinya. Dan juga isi kandunganya. Apa-apa jadi kat muka dan tubuh kita kang, siapa nak bertanggungjawab. Sedangkan makan bende baik terlalu banyak pun boleh memudaratkan, inikan pula makan makanan dan supplement yang tak tahu mana asal usulnya pembuatannya. Kang apa-apa jadi, nak saman siapa?

Tahukah anda produk yang menjalani ujian farmasiutikal dan klinikal memanglah mahal sikit. Tapi itulah jaminan kepada pengguna keberkesanannya dan juga kesan jangka masa panjangnya terhadap kesihatan. Ingat senang ke nak lulus ujian farmasiutikal Malaysia? Ingat senang ke nak dapatkan Sijil Halal. Berapa banyak produk sangkut tak lepas semua ujian tu. So, berhati-hatilah memilih produk kecantikan dan makanan-makanan tambahan ni. Pilihlah yang bermutu tinggi.

Buat apa cantik kan kalau end up nanti macam-macam masalah dan kesan sampingan muncul?

Apa yang murah, berkualiti dan selamat untuk kesihatan anda?

Kami ada banyak produk selamat berikut!!

Vitamin C Sustained Release (Hanya di Pasaran April 2013)

Vitamin E Complex

Shaklee Collagen Powder

ViVix

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

 >

Nama: Mama Iman @ IbuCergas; ID Shaklee: 854292; Emel: ibucergas@gmail.com; Phone:  013-3355598

One comment

  1. hai,

    Umur saya dah nak masuk 30….kulit muka saya biasa jer, hanya parut jerawat dulu…cuma sekarang kulit saya seperti tak bermaya dan kusam…..kawan saya ada cadangkan supaya ambik suntikan vitamin C…tapi saya tak minat.

    saya ingin tahu lebih lanjut tentang Vitamin C shaklee…..dah berapa harganya?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge