BAGAIMANA CARA MUDAH UNTUK BERHENTI MEROKOK DENGAN CEPAT

Rahsia Cara Berhenti Merokok 100% Berkesan

Tonton video dibawah testimoni seorang perokok tegar secara “tak sengaja” berhenti merokok dalam masa hanya 2 minggu!

 

>

Tahukah anda mengikut kajian, jika anda merokok, secara saintifik jangka hayat anda lebih pendek berbanding yang tidak merokok?

Ya memang perokok pun sudah sedia maklum tapi kenapa masih tak dapat buang tabiat buruk ini? Belum lagi senarai panjang keburukan-keburukan merokok yang lain. Ini kerana, merokok adalah satu ketagihan yang terlampau. Maaf jika saya katakan tahap ketagihan merokok hanya kurang sedikit sahaja dari ketagihan dadah.

Saya faham ramai yang telah cuba sedaya upaya mencari jalan untuk berhenti tapi biasanya berakhir dengan merokok balik kan? Jika anda seorang isteri, mesti sangat tertekan dengan suami seorang perokok.

Anda telah cuba pelbagai cara dan produk tapi lepas beberapa ketika masih juga nak merokok. Cara susah dah buat, cara mudah berhenti merokok pun dah cuba tapi kenapa ye masih juga tak dapat buang tabiat tersebut? Pendapat saya sebab kesan yang diterima kebiasaanya hanya jangka masa pendek dan jika tak diteruskan maka akan kembali merokok.

Sebelum itu mari kita lihat keburukan-keburukan merokok yang anda mesti tak nak dengar walaupun dalam hati hanya Tuhan saja yang tau. Pertama sekali anda kena terima kenyataan yang anda memang sedang melalui proses merosakkan badan anda dan anda berhak tahu apakah kerosakan dan kekurangan yang anda sedang dan bakal alami.

  1. Merokok menyebabkan kehilangan vitamin dan mineral yang penting dalam badan terutamanya kalsium menyebabkan tulang menjadi semakin rapuh.
  2. Deria hidung kurang sensitif.
  3. Gigi mudah rosak dan gusi senang membengkak selain dari warna gigi menjadi kuning. Ia juga menyebabkan gigi anda mudah tercabut dan rongak sebelum sampai usia yang sepatutnya.
  4. Jika anda sakit, antibodi badan lebih lemah berbanding jika tidak merokok. Ia juga mengurangkan keberkesanan ubat yang di makan dan proses penyembuhan mengambil masa lebih lama.
  5. Keupayaan fizikal dan mental lebih mudah terganggu.
  6. Keupayaan dan keinginan seksual juga berkurangan.
  7. Boleh menyebabkan ulser perut
  8. Mudah dapat asma dan gangguan sistem pernafasan.
  9. Penyakit jantung.
  10. Kanser larinks dan esofogus.
  11. Kanser paru-paru.
  12. Kanser pankreas.

1457617_596958840341681_1208377469_n

 

photo-3

>

Dan banyak lagi yang saya tak senaraikan. Saya tahu dalam setiap detik hati perokok ada tersimpan niat untuk berhenti merokok. Namun ketagihan merokok yang melampau membantutkan usaha-usaha murni anda untuk berhenti. Jadi apakah yang boleh syorkan untuk menghapuskan ketagihan merokok anda buat selama-lamanya?

BERHENTI MEROKOK 100% DENGAN VIVIX SHAKLEE!

Berhenti Merokok 4

Berhenti MerokokJK Niaga Beli Sekarang

 

InsyaAllah kali ni cita-cita anda bakal tercapai. Bukan saya yang jamin, mereka yang dah berjaya sendiri yang buktikan. di bawah ini lagi satu video yang memang terbukti beliau berjaya berhenti merokok. Berbagai kelas berhenti merokok yang dianjurkan kementerian kesihatan pon beliau dah pergi. 3-4 kali per sampai doktor kenal dah muka beliau, tapi taaaakk jugak berjaya berhenti rokok. Malah cara lain berhenti rokok macam nicotin patch pon gagal juga.

Sehingga akhirnya isteri beliau memperkenalkan Shaklee Vivix, beliau rasakan nikmat rokok tu hilang serta merta. Rokok rasa tawar, pahit dan tak sedap langsung. Sehinggi kini, beliau dah pun berjaya berhenti merokok selama 1 tahun lamanya setelah makan vivix Shaklee. Kita saksikan video di bawah.

 

 

Berhenti Merokok

 

berhenti rokok vivix

 

Berhenti Merokok

 

berhenti merokok vivix

 

Berhenti Merokok

 

Berhenti Merokok

<

berhenti merokok dengan Shaklee vivix

<

berhenti merokok vivix shaklee

<

vivix+shaklee+cara+berhenti+merokok

testimoni-vivix-berhenti-merokok-1

testimoni-berhenti-merokok-vivix-rokok

suami-berhenti-merokok-vivix-shaklee

ketagihan-merokok-vivix-shaklee-berhenti-merokok

testimoni-rokok-vivix

 <

Shaklee Vivix Membantu Penghidap Kencing manis

Kesan Vivix Sebagai Anti-Aging Agent Yang Berkesan
Daftar ahli Shaklee

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

1001 Sebab Kenapa Anda Wajib Jadi Ahli Shaklee>

Nama: Mama Iman @ Farha @ IbuCergas

Emel: ibucergas@gmail.com

Phone/message/wassap: 013-3355598

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

 

 

>

 

>

>

<

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge