Tip Keluarga Sihat by IbuCergas

Screenshot 2016-06-16 23.26.24 0

Mitos Kopi Segera – Baik atau Buruk?

Siapa je zaman sekarang ni yang tak minum kopi segera. Ada macam-macam jenama kat pasaran. Tinggal pilih dan letak air panas, SIAP! Dah namanya pon kopi segera, cepat la membuatnya. Tu yang jadi ketagihan untuk orang yang sibuk zaman sekarang ni. Murah pulak tu, cepat, dan sedap. Memang ada banyak kajian cerita pasal kebaikan kopi...

resveratrol_grapes_wine 0

Kebaikan Resveratrol Dalam Mengawal Tekanan Darah Tinggi

Hypertension atau tekanan darah tinggi, boleh menjadi pembunuh senyap jika tidak terkawal dan tanpa pengawasan dari pihak doctor. Seperti biasa, walaupon dengar dan ikut nasihat dari doktor, kebanyakan pesakit juga ingin nak cuba ubat untuk tekanan darah tinggi alternatif dan semulajadi yang lain. 1. Golongan Yang Berisiko Menghidap Tekanan Darah Tinggi Perokok Orang yang Obese Orang...

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.